nasib badan - nOnstOp bla.bla.blah

Followers

Sunday, September 19, 2010

nasib badan

sudah selamat sampai di hostel kesayanganku..
akan tetapi tersangat la bengang sebab byk brg tertinggal
sume nk tinggal..
aishh..rase nak marah je.
tapi nk marah sape?
dok maki2 diri sendiri ajela.--->bengong,bodoh, camne la aku boley lupe ni!

bertambah bengang bile kasot everlast aku hilang!!
adooiiii..
puas carik sume tmpt..belakang peti ais, almari,
ade jugak aku try cari kat dapor..kot2 terselit bawah dapor ke
tapi takde.

sok aku nak pakai kasot ape pegi kelas ni.
huwaaaaaaaaaa...kasot kesayangan aku okay.
berbaldi2 titik peloh aku bekerje beli kasot itu.
walaupon xde la mahal mane pon kasot tuhh..
mane die pergi?

aku ni da bertambah nyanyok la lately
da mcm nenek da.
agaknye nenek pnye ingatan pon lagi power dari aku ni ha




hah.mcm ni la kasot aku yg hilang tuh.cume color je laen.ade sape2 nmpak tak?sigh~






10 bla bla blah:

gnesop.com said...

slmt meneruskan perjuangan..

Daffien88 said...

apa lagi...jadi CSI la...ade la orang pinjam tak bgtao kot...atau salah letak mana mana..cek balik betoi2...

Liquid said...

die nyuruk kot... nnti2 jumpe lah tu k =)

WAHIDA ALIAS said...

gnesop: perjuangan ape?mencarik ksot..hehehe
daffien88:hahaha...kol my mom smlm..rupe2nye ade kat uma...ekekeke
liquid:da jumoe da..thnx

akukah aku said...

tlgla nyet...tlg jgn buat propa...mbazir je air mata ko tuh....hehe..rahsia mu..rahsia ku jua

Cik Su said...

kecian nye kasut dia hilang..jangan g kelas kaki ayam dah la k..hehe

Anonymous said...

ekele kate ilang pdhl nenek sorg nh plupe sgt..ttinggl kt umh kcoh je lbeyh...

WAHIDA ALIAS said...

hahaha..u all..wawa da jumpe la ksot tu..ade kat uma.tesilap letakk..buuuu~

Dark Half said...

duit raye kan dpt byk? sambar yg baru la..

gua peminat grey converse

WAHIDA ALIAS said...

aiyakkk...x geng la..hehe

WAHIDA ALIAS@NONSTOP BLA.BLA.BLAH COPYRIGHT