roti jala - nOnstOp bla.bla.blah

Followers

Friday, September 17, 2010

roti jala

tajuk di atas tiada kene mengena sebenarnye..mwahahaha
berbunge2 hatiku dapat hang out dgn bff setelah penat menebar roti jale..hoho
walaupon selalu je lepak together2 kat gerai Isa Sup tuhh..aku tetap gembire jugak
al maklumlah ahad ni sume da nk balik u da kan..(tibe2 dahi berkerut..aishh)
tadi pergi teman cik dayah beli tiket nak balik kuantan..
1st time ikot owg beli tiket bas..ohh demm!tiket abis pulak..
mcm mane die nak balik u ahad ni?
last2..die beli tiket ari isnin..
"ko xpe ke dayah balik isnin ni?assignmnt ko da siap?"tanya ku jeless skali.haha

aiyooo..lagi satu arini mmg bad hair day betol..rmbut kepet..puas aku betol2 kan..tapi jadik balik.
ish..degil betol..
berjalan la aku seharian dgn rmbut yg kepet itu..haha

waaa.. arini x disangka2 kami berjalan2 di jalan tar
makk aii..meriah lagi jln tar ni walaupon da raye ke bape ntah..
mase jalan2 td aku dok bekenan kat satu tudung ni..
ala..tudung yg ade berlapis2 kaler die tuh..kalo nk pakai sarong aje..cantik ouuhhh
oleh kerana pulus yang di bawe tak berape nak ade so aku hanya mampu memandangnya dari jaoh aje..sob3
kalo aku tawu nak pegi jalan tar tidaklah aku memakai kasut tinggi
sekarang ni da sakit2 kaki..padan muke..lu tanggong la sendiri!

click3..amek gmbar la ape lagi..tp bukan di jalan tar.
lokasi penggambaran kali ini di The Mall..









hah lagi satu..baru aku perasan..
aku punye eyebag semakin terok kebelakangan ni..di serikan pule dengan lingkaran gelap bawah mate..da mcm panda da
runsing memikirkannye..macam mane ye nak hilangkan die..
ade care tak??



13 bla bla blah:

Afiq Din said...

blh order roti jala nie..

Daffien88 said...

Roti jala satu....hahaha.... pe pe hal..selamat hari raya..yang pasai hitam bawah mata tu...erkk..serah pada yag pakar

WAHIDA ALIAS said...

afiq din: hahaha...bole2 tp cas lebey sket..
daffien:slmt hr raye!camne ye nk hilangkan mereke?

insyirah ilias said...

oit penebar roti jala terhandal di abad ini!! haha. tudg wa?? biler ms lak ko nk pki?? ish ko nih.

WAHIDA ALIAS said...

hahaha...aku rase nk tuka profession..pki bile2 mase bile terbuke pintu hati aku ni..

hamzah ian said...

wa.. comel nye kwn2 ko.. knlkan sorang kat gua.. hahaha

dnoBiz said...

tu la kuat sangat blogging sampai bengkak mata (sebenarnya tak la teruk pun)

WAHIDA ALIAS said...

hamzah ian:cpt2 nk kwn wawa yg mne satu..wawa jd org tgh.cpt!haha
dnobiz:haha..kne keje kuat..nk carik duet poket..hehe

dnobiz said...

haha azam lepas raya tu, Insyaalah, berkat kesungguhan moga moga murah rezeki, tapi yang pentig...
rezeki tak semestinya banyak tapi penting berkat, pakcik ya doakan adik berjaya

WAHIDA ALIAS said...

waaaaa...tenkiu...

Anonymous said...

pki je la liquid paper hlgkn lgkrn glp bwh mte ko tuh..eye bag tu plak ko susah ati npe???t da byk kte g la jual kt chow kit..hbs cte..mnjana pndptn kcil2an

WAHIDA ALIAS said...

uit yan...haha..ko nk ke jln sebelah aku nnt..

Cik Su said...

untuk masalah eyebag, cik su cadangkan pakai garnier yang utk mate tu..kawan cik su ade pakai..ilang jugak..tapi kena pkai selalu..bukan pakai sekali trus ilang..hehe

WAHIDA ALIAS@NONSTOP BLA.BLA.BLAH COPYRIGHT