burung oh burung - nOnstOp bla.bla.blah

Followers

Tuesday, September 21, 2010

burung oh burung



Firstly,kami tidak di taje khas ke Bird Park ni.
lawatan fakulti pon kene kua duet sendiri.

kepada sape2 yang nak pergi sana di nasihatkan membawa bekal ye.
makanan di sane sangat mahal.
biasela kan.
biase ape??abis duet aku beli air mineral aje.

kononnye kami di bawa ke sini utk tengok spesies burong ape yang ade kat sane.
nak dekatkan diri masing2 dgn alam semulajadi.
tapi aku melihatnya dari sudut yang berbeza.
aku melihat lawatan ini adalah untuk memperbanyakan lagi koleksi gambar aku.
tapi malangnya hujan pulak mase tu.
aiyakk..cepat2 betolkan niat.
waahhh..langit cerah balik.
best jugakla pegi sini.
dari dok dalam bilik kuliah aje baek pegi lawatan macam ni.Saye rela!
laen sikit pemandangan die.hehe

hasilnye tiada gambar burung yang aku sempat amek
burong2 pergi sebaik sahaja kami sampai.




8 bla bla blah:

Daffien88 said...

best tu..tak de boring..kan ....

WAHIDA ALIAS said...

a'ah...sonok jugak

Cik Su said...

banyak tak burng yang lawa-lawa

WAHIDA ALIAS said...

banyak2..tp burong nye lari tgk wawa..haha

Cik Su said...

cik su nak burung yang kale ful..len kali kalau g lagi jangan lpe bawak balik ok

WAHIDA ALIAS said...

ok.hehe.alamak abisla wawa.hahaha

Solihin Zubir said...

chantek la burung kaler merah tu.. ahahhaa.. ngeng!

WAHIDA ALIAS said...

cantik kn?hahaha

WAHIDA ALIAS@NONSTOP BLA.BLA.BLAH COPYRIGHT