jual jual..barang baek punye - nOnstOp bla.bla.blah

Followers

Sunday, September 19, 2010

jual jual..barang baek punye

*sekadar gambar hiasan.sumber:cik google



aku ade simpan satu barang ni
bukan satu la actually ade banyak giler.
tulah aku nk tanya ade ke yang nak.
so sebelom aku menghabiskan sisa2 cuti aku ni aku pon buat la entri psl barang yang aku simpan lame ni
sebab lepas ni aku da takde banyak mase da depan leptop.(mcm boley pcaye pulak kan?)
ye aku mengaku pasnih aku jadi budak skema balik.
pegi class sume tuhh.
ouh demm! mati aku.
kalo dilonggokkan assignment aku da buley jadi longgokan baju dua singgit.nakk?
hah assignment aku nilah barang yg aku cakap tuhh..
siap kasi diskaun lagi..sape nak nanti koling2 la eh.




10 bla bla blah:

taqie said...

mna brgnye? usha sket..hehe..

WAHIDA ALIAS said...

barang nye pon x bawak..ade kt hostel..ekeke

Daffien88 said...

Wahida a.k.a Saudagar Barang

hamzah ian said...

barang oh barang.,

kue said...

bape hengget nih
ori op

WAHIDA ALIAS said...

berhengget2

ferra said...

bg free lah heheheeeee

WAHIDA ALIAS said...

hah..ferra nak wawa pnye assignment ke..buley2...wawa bg ..

si biskut said...

brape diskaun nyer..?

WAHIDA ALIAS said...

100% diskaun..free op cas

WAHIDA ALIAS@NONSTOP BLA.BLA.BLAH COPYRIGHT