GIGI KU DIRI KU - nOnstOp bla.bla.blah

Followers

Wednesday, January 12, 2011

GIGI KU DIRI KU

sape ade gigi arnab angkat tangan.
tahukah anda gigi arnab yg aku maksodkan ni bukan gigi sang arnab.tapi ianya dua batang gigi yg besar kat depan tuhh.
ade jugak yg panggil gigi kapak la gigi tikus la.
member aku ade ckp yg gigi arnab ni menampakkan diri kite mude.eceh.mmg susah nk pecaye.
tapi sebenarnye aku nk cakap yg aku ade gigi arnab.yeahhh!!haha.terkeluar jua.
tapi bukan gigi arnab yg jadi isu arini.yg menjadi isunye ialah gigi.



aritu aku scaling gigi kt pusat kesihatan u.
ni bukan nk ckp gigi aku kotor smpi nk scaling2 bagai.ske ati aku la.isi mase lapang.lgpon rm4 je.aku kena jage gigi sebab suke sgt mkn coklat.
kalo tak jage nnti tak pasal2 ade cavity.omg!!taknak!
penah tak korg bayangkan hidop tanpa gigi.kalo aku gerenti tak becakap seumor hidop.apatah lagi nak senyum.kemam je la mulut tuh.
so jagelah gigi selagi beliau masih ade.ke da ade yg tempah gigi palsu?gunekan polident.




coklat yg aku beli kat chocolate fair aritu.kuikuikui.lps aku abiskn ni aku jage gigi ye.


18 bla bla blah:

noreed said...

huhuhu skrang ni tengah tension denga kerja yang bertimbun. makanya setiap hari balun coklat..

WAHIDA ALIAS said...

wahh...geng la kite.

tieha ismail said...

hehe tieha pon g choco fair tuh jugak...kenyang mkn cokelat free...wink2~~

nub said...

kerana gigiku diriku berharga


ehhhehe..comey aa gurl gigi rabit.gahahah

~emi~ said...

hehe..comel je kan gurl yg ada gigi rabbit nie. macam irine nadia marcello...cumil sgt2. sy suke tgk gurl yg ada gigi rabbit..

Solihin Zubir said...

hhahaha.. byk giler beli coklat..
mmg patot pon kena pi scaling.. heheh...

ishiko said...

share siket, lagi cepat blh jaga gg an... an.. >_<

mr.syazwan said...

gigi saya ada sama mcm dlm pic tu x??

heeeeeeeeeee

=_=

dark r0se said...

untuk i tak de ke dear?:P

Roxy zai said...

alamak..lama xscaling ni..huhu..murah la korang punye..tmpat kitorg rm10..aiyokkk

Cik Su Life Cycle said...

kalau suke makan coklat kena selalu gosok gigi sebelum tdo tau.. hehe

Liquid said...

nak cikit..... coklat tuh. hee

padle said...

ala..ruginye xdpt pegi choc fair ritu...

Un Phat Lee said...

gua pun baru je beli cokelat tadi.hehehehe

Faizal n Fashitah said...

Mak aihh byk nye coklat! tolong kirimkan ke sini plis.. huhu. Anyway, header wawa dah siap. Sila check email k? XD

Siti Mashitah Saidin said...

tak nak coklat tuh bole bagi kat siti~ hhahaha~

Akmal Khalidah said...

chocolate sedap :)

bukan photographer said...

chocolate fair??kat mane?? Beryl's ade x??

WAHIDA ALIAS@NONSTOP BLA.BLA.BLAH COPYRIGHT