MILO FUZE 4 IN 1 - nOnstOp bla.bla.blah

Followers

Saturday, November 20, 2010

MILO FUZE 4 IN 1

iye...sudah tibe masenye aku membyr hutang piutang ku setelah lame di peram dan akhirnye menjadi buah yg masak ranum..ape yg aku merepek ni ha setan??
ok..sebenarnye aku nk ckp yg aku nk langsaikan hutang2 aku di alam maya ni.haha.
tp sebelom tu aku nk bagitawu aku da abis peksa..yahuuuuu
nmpak tak ati aku ade taman bunge2 cinte ni..sonok seh

ok2.tnpe ckp byk lg.ni die award dari aja.thanks ye!





aku nk kasi award ni kat sume follower belog ni.amek la.jgn segan.kpd cik su wajib amek award ni.



2nd award plak dari cik su.
yg ni ade soklan yg kne d jawab.
1)kamu kawan gua kan?
opkos la pwen.

2)y kamu mau jadi kawan gua?
peramah la ciksu ni..pastu rajin mengomen belog ni.tu yg syg lebey tu
.

3)give me 5 reasons y u supposed to be gud blogger
sbb sy kuat mkn.
pastu sy baek.
hah?bole trime ke ini jwpn.bhahaha.

4)tag kawan kamu okeh.


award yg seterusnye dari cik su jugak.thanks cik su.
award ni best sbb takde soklan.hehe


wawa nk tag aja sbb die pon baru tuka header die.so mmg bgus sgt la award ni utk die.
kak roros pon kena amek jugak award ni okay.


ade lagi ni..the 4th award dari aja.

ade soklan ye.mari jawab.

1)berikan 1 nickname tok sy
nick boley?ekeke

2)ucapan utk pemberi award ni
thanks once again aja!

3)berikan 6 fav artis/singer/group yg korg minat
yoon eun hye
evanescence
paramore
katy perry
beyonce
davichi
byk lg ni..

4)beri award ni kpd 10 org kawan2 blog/follower
to all my followers.please take this award.thank u.


p/s:kalo ade lg yg aku tak buat lagi tu habaq mai.aku kdg2 tak pasan n tak igt.baekla.sekian.





5 bla bla blah:

aJa said...

2 name aja ke??hehehe

WAHIDA ALIAS said...

yela aja..aja mane lg..hehe

Cik Su said...

me ceh buat..hehe...cik su sayang wawa jgak..

MIMIE AIZA said...

bestnye dpt byk award :)

dark r0se said...

thanks dear! baik sungguh dak wawa neh! sayang dy! muah3!;)

WAHIDA ALIAS@NONSTOP BLA.BLA.BLAH COPYRIGHT