MAHA 2010 - nOnstOp bla.bla.blah

Followers

Saturday, November 27, 2010

MAHA 2010


korang sume da pegi ke MAHA??
jom same2 support industri berasaskan tani ni.hoho
die setat dari 26hb smpi 5hb Disember ni je.so cepat2 la serbu.
lokasinye kat MARDI dekat je ngan kolej aku, kolej 17 UPM.eceh..nak promote plak.
tapi jangan dtg cari aku kt kolej plak.aku takde.gi praktikal.haha.statement bajet artis.

sempat jugakla tadi aku menjejakkan kaki kt situ.
tapi pegi kejap je.nk kejar mase.aku pegi 1 hall je.
hall ape?hehe.opkos la hall yg ade makanan2 tuhh.
tu pon seratus jugakla abis.ish3.



satu lagi..belog ni akan aku tinggalkan selame seminggu sbb aku ade praktikal kat melaka.
doakan kami selamat smpai dan pulg ye kawan2.
tak nak la pegi sane ade hidong, balik2 da rompong plak hidong.choii!





p/s:doakan kami selamat n jgn lupe pegi MAHA.mood: miss my solace and colat already.




10 bla bla blah:

aJa said...

erk..nnty aja pegi MAHA 2..
haha..ye2 je..

owh..ok..wawa..aty2 pegi tuh..
pelok cium mak ayah dulu..hehe..

jgn lpekan kami yang menantikan wawa kt blog nih..hahaha..

WAHIDA ALIAS said...

hahahaha...ade2 je aja ni...thnks aja

apik pehe said...

nk pegi zoo..tgk lembu..hehe

g0m0k9enDek said...

jom jalan melaka!

Cik Su said...

baru nak g cari wawa tadi..hehehe..dah praktikal ek??

aMy SiDeK said...

haha..kali nie danial involve x?..kiki

Anonymous said...

nak g lah jugak nnt!:P

ciEk NiENa said...

pakcik saya join maha..HUHU..dari alor star gitu,. HUHU

Uruchimaru @ kf said...

oh slmt praktikal wawa!

Shidi Shah said...

eh bkn UPM upenya..
waaa 1 uni la kte..
tapi dah 3 taun duk UPM xpena p MAHA..huhu

WAHIDA ALIAS@NONSTOP BLA.BLA.BLAH COPYRIGHT